Ízgarancia

Néha előfordul, hogy az élet nem úgy alakul, ahogy terveztük. Például ha a Cseles.hu oldalról rendelt termék teszt során a felnőttszörpök nem hozták azt az ízrobbanást, amit vártál. Sebaj! Mi itt vagyunk, és nem hagyjuk, hogy keserű szájízzel maradj – legfeljebb egy picit édes-savanyúan.

Hogyan működik az ízgarancia?
Egyszerű: ha nem ízlettek a termékeink, visszaküldheted, és mi visszaadjuk a teljes vételárat. Ez nem csak duma! Azért vagyunk ennyire bátrak, mert a termék tesztek résztvevői szerint szinte lehetetlen nem szeretni őket.

Az ízgarancia érvényesítésének feltételei:

Az üveg beltartalmának 80%-a meg kell, hogy legyen, illetve az üveg beltartalma nem szennyeződött, vagy hígult fel.
Boltban vásárolt termék visszavétele nem tartozik az ízgarancia alá, tehát csak a Cseles.hu oldalon leadott rendelésekre érvényesíthető.

A csomagot a következő automaták egyikébe kell küldened:
- FoxPost automata Bp. 09. ker. DM-Lidl Lobogó utca.
- GLS automata: 1098 BUDAPEST IX. KERÜLET,Lobogó u. 12.

A terméket a kapott csomagolásban (karton, bubifólia, stb.) küldd vissza, mert törékeny. Ha a szállítás során a nem megfelelő csomagolásból adódóan eltörik az üveg, azért felelősséget nem vállalunk, és nem térítjük vissza az összeget, így kérlek feladás előtt fényképezd le a teljes belső és külső csomagolást, hogy esetleges törés esetén a kárigényt a futárszolgálatnál érvényesíteni tudd. Ha nem megfelelő automába küldted, úgy nem áll módunkban visszatérítést adni.

Egyéb, jelen tájékoztatóban nem tárgyalt eshetőségek esetén kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot, és mindenben segítünk!